söndag, juni 24, 2007

Idag fyller jag tre år!!

Minsann. Jag har blivit stor pojk nu, fast matte säger att jag är en bebis som är rädd för allting. Det är inte sant.

Jag är inte rädd för: köttbullar, små-katter, leverpastej, Frolic, Nordic mat, flugor eller kärlek.

Däremot är jag lite lite rädd för: fågelfjädrar, konstiga dofter, åskan, höga ljud, men det är väl ändå inte konstigt.

Jag är i alla fall grymt bra på att vakta!! Jag vet nu vilken trädgård som är våran, och vem som får gå in i den, eller passera för den delen, eller bara skutta förbi. Oj, vad jag skräms då. Jag gör vad matte kallar för en "Enzo". Slänger upp huvudet och skäll-ylar....

Nä, nu saknar jag pappsen OCH NANNA!!!!!!!

Nu får jag nog både födelsedags- och tröst-tårta.

Häftigt!!
(det finns inte så många bilder för lill-husse har tagit med sig kameran till japan o han kommer hem i augusti, men jag ska se om matte kan mobilfota mig)

Inga kommentarer: