tisdag, april 17, 2007

Nu är snön borta...

Men det gör inte så mycket. Jag är fullt upptagen att gå långa promenader i träsket och kolla grodor, (det är räliga djur) och skydda folket från urtidsmonster.

Vi träffade ett sådant för ett par dagar sedan, men matte är bara upptagen med att uppdatera andra bloggar (SINA EGNA) och gräva i trädgården (det kan ju jag göra åt henne).
Här kommer dock en bild på monstret!

Nå, allt gick bra, jag fick med mig familjen hem, allihop och hela, om än inte så rena.

Men jag får nog överanstränga matte och se till att hon gör ytterligare ett blogg-inlägg med lite andra bilder. När hon nu ändå ägnar sig åt MIG och inte bara att hjälpa Emily och töserna. Ja, det är en annan historia och jag förlåter henne, för hu, vad de kommer att utsättas för om de blir utvisade.... men det tar vi inte här.
Carpe mindre trädstammar.

Inga kommentarer: