torsdag, februari 08, 2007

Det var ett tag sedan man bloggade..


... men summa summarum.. jag har flyttat!! Nu har jag ett stort hus med kalla sköna golv och en alldeles egen trädgård. Det är så ljuvligt skönt. Utanför trädgården finns ett stort grönområde där man kan springa fritt och bara leka och njuta av livet.

Matte och husse har (tror de) ett lager ved i carporten, men JAG vet nog vad det är. Världens största förråd av lek-pinnar, stora och små. Faktiskt fungerar det så att om jag ställer mig där och bara tittar och tittar.... så kommer de på att jag ska ha en av mina pinnar.

Fast sen begriper jag inte vad de menar när de säger att det ligger ved överallt. Jag ser ingen ved, bara massor av lekpinnar. Men de är lite märkliga ibland, min husse och matte.

Livet är gott i alla fall.

Inga kommentarer: